برگزاری اردوی " ميثاق با فرماندهی كل قوا" و بازدید از موزه جنگ به مناسبت هفته دفاع مقدس
شنبه 16 مهر 1390 بازدید: 2364

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA)،جمعی از مسئولان، روسای مراکز و پژوهشکده ها و معاونین فرهنگی واحدهای مختلف جهاددانشگاهی در اردویی یک روزه تحت عنوان "میثاق با فرماندهی کل قوا" با جانبازان قطع نخاعي آسايشگاه بقيه‌الله (عج) در زعفرانيه تهران دیدار نمودند.
شركت‌كنندگان در اين اردو از هفت جانباز قطع نخاعي عیادت کردند و هريك از جانبازان آسايشگاه با بیان مشكلات و خواسته‌هاي خودشان از مسئولان جهاددانشگاهي قول مساعدت و همكاري گرفتند.
در ادامه این بازدید که با همکاری مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران و دفتر امور ایثارگران جهاددانشگاهی برگزار شد، مسئولان جهاددانشگاهی از مجموعه های مختلف کاخ سعدآباد از جمله موزه جنگ دیدن کردند و پس از آن به زیارت مزار امامزاده صالح (ع) و شهدای گمنام و همچنین مزار شهيد مجيد شهرياری، دانشمند هسته‌ای ايران كه سال گذشته به دست عمال استكبار ترور شد رفتند.
* لازم به ذکر است: عمارت موزه نظامي مجموعه كاخ‌هاي سعدآباد در سال۱۳۶۰‬و به همت سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و با همكاري سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران احيا، بازسازي و به عنوان موزه نظامي مورد بهره برداري قرار گرفت. عكس، كتاب، تن پوش ها، جنگ افزارها و البسه و همچنين نمايي ملموس از تاريخ نظامي ايران از جمله بخش‌هاي موزه نظامي مجموعه تاريخي فرهنگي سعدآباد است. بازدید از موزه نظامی فرصت خوبی است تا با سیر پیدایش و تکامل ارتش در ایران آشنا شده و بر دانسته‌های تاریخی خود بیفزاییم.

 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi